Rådgivning

Hvad der ikke kan forklares, kan ikke forsvares

Jeg begynder altid med at definere målet med kommunikationen. Mange begår den fejl, at de først finder på diverse kommunikationstiltag, men ikke gør sig klart forinden, hvilket formål det egentligt skal tjene? Jeg hjælper mine kunder med alt lige fra forløb omkring kommunikationsstrategi og kampagner til PR og medietræning. Rådgivning vedrørende ledelses- og forandringskommunikation leverer jeg også, ligesom jeg har hjulpet flere kunder med rekruttering af kommunikationschefer

Public affairs eller politisk interessevaretagelse er en disciplin, som nogle vil påstå handler om relationer. Men det er ikke kun gjort ved gode relationer. Det handler lige så meget om at gå metodisk til værks. Den metode, jeg benytter, er bygget op omkring tre faser. Jeg kan hjælpe med at facilitere alle tre faser eller enkeltdele som for eksempel analyser, kortlægning af interessenter eller budskabsnotater, så vi sammen når det politiske ændringsmål.

FN’s 17 Verdensmål for bæredygtig udvikling er det nye CSR. Corporate Social Responsibility handler ikke længere om blot at donere et overskud årligt til et velgørende formål – i dag giver Verdensmålene virksomheder over hele verden en ramme og et sprog til at gøre forretningen og brandet mere bæredygtigt. Jeg udvikler CSR-strategier og afholder workshops om “Verdensmålene på bundlinjen”.

I podcasten, som jeg har deltaget i HER, kan du høre mig fortælle om, hvordan jeg arbejder.